strona ustaliła wytyczne, które koncentrują się na zarządzaniu różnymi aspektami reklamy na stronie internetowej. Wytyczne obejmują również strony internetowe i aplikacje mobilne, które są skierowane do konsumentów. Strony internetowe i aplikacje mobilne kierowane do klientów są określane przez nasze sieci reklamowe i opierają się na zainteresowaniach użytkowników określonych przez te sieci reklamowe.

Wytyczne zawarte w zasadach reklamowych obejmują kilka kwestii, takich jak zatwierdzanie reklam przez media, sposób wyświetlania reklam na stronie internetowej oraz sposób usuwania reklam z witryny. Tylko personel z witryny może podjąć dowolne z tych działań. Obowiązkiem mediów jest interpretacja i egzekwowanie tej polityki. strona ma również prawo do zmiany polityki reklamowej w dowolnym momencie, gdy uzna to za konieczne.

Poniżej znajdują się wytyczne dotyczące zasad reklamowych

Strona może według własnego uznania określić rodzaj Reklamy, która zostanie zaakceptowana i wyświetlona na stronie internetowej. Ważne jest, aby pamiętać, że reklamy wykonane na stronie internetowej nie są rekomendacjami dla firm, które produkują, rozpowszechniają lub promują reklamowane produkty lub usługi.

Witryna nie akceptuje reklam, które nie są dokładne. Reklama powinna być dokładna i profesjonalnie wykonana, aby została zaakceptowana.

Kategorie reklam, które nie są dozwolone

Witryna nie akceptuje żadnych nielegalnych lub “kontrowersyjnych” produktów. Witryna zastrzega sobie prawo do określenia, co uważa za “kontrowersyjne” produkty.

    • Materiały promujące dyskryminację lub ośmieszanie osoby lub grupy osób z przyczyn osobistych nie będą akceptowane.
    • Reklama na alkoholu nie będzie akceptowana.
    • Wszelkie oszukańcze, mylące lub obraźliwe treści nie będą akceptowane.
    • Materiały, które kierują ich treści na dzieci poniżej 13 roku życia, nie będą akceptowane.
    • Treści pornograficzne nie będą akceptowane.
    • Media lub wiadomości, które zostały zaklasyfikowane jako gry lub treści wideo ocenione jako “M”, nie będą akceptowane.
    • Produkty lub usługi, które nie są rozsądne, nie będą akceptowane.
    • Wiadomości i multimedia zawierające roszczenia bez dowodów nie będą akceptowane.
    • Jednostki reklamowe, które wykraczają poza zdefiniowane miejsce, nie będą akceptowane.

</ ul>
Strona różnicuje także reklamy, treści sponsorowane i treści redakcyjne. W rezultacie każdy z typów treści jest traktowany jako oddzielna jednostka z różnymi wytycznymi.

Gdy czytelnik kliknie jedną z reklam, zostanie powiązany z odpowiednim obszarem sponsorowanych treści, który znajduje się pod właściwością witryny.

Witryna zastrzega sobie prawo do określenia sposobu wyświetlania wyników wyszukiwania informacji dotyczących dowolnego słowa kluczowego lub tematu. Treść zostanie wyświetlona wraz z jej źródłem. Treść sponsorowana zostanie oznaczona jako taka, a te same wskazówki odnoszą się do innych informacji, które zostaną przefiltrowane.