Ćwiczenia na powiększenie penisa

andro-penis.com.pl
andro-penis.com.pl
[Głosów:0    Średnia:0/5]

Ćwiczenia na powiększenie penisa

Duża część mężczyzn uważa, że wielkość ma znaczenie i chociaż seksuologowie oraz kobiety mają inne zdanie, trudno jest wyplenić błędne przekonania mężczyzn. Jeżeli i ty nie chcesz się przekonać, że rozmiar penisa nie ma znaczenia, nie pozostaje ci nic innego, jak tylko przeczytać kilka rad, jak go powiększyć.

Najbardziej radykalnym i skutecznym rozwiązaniem jest operacja, jednak ta jest odradzana przez lekarzy, ponieważ niesie ze sobą ryzyko powikłań. Jeśli więc nie chcesz się na nie narażać, pozostają ci jeszcze do wypróbowania naturalne sposoby powiększania penisa, czyli proste ćwiczenia, które sprawią, że penis będzie większy. Na początek, zanim rozpoczniesz ćwiczenia powinieneś rozgrzać naczynia krwionośne w penisie, ponieważ to one odpowiedzialne są za powiększanie się ciał jamistych, czyli erekcję. W tym celu najlepiej jest polewać penisa i genitalia ciepłą wodą, ale nie gorącą, np. pod prysznicem. Gdy już skończysz tę rozgrzewkę możesz przejść do właściwych ćwiczeń.

Pierwsze ćwiczenie polega na rozciąganiu penisa. Złap żołądź penisa kciukiem a następnymi trzema palcami chwyć z tyłu, poniżej żołędzi. Teraz rozciągaj delikatnie penisa do oporu, ale tak żeby nie bolało. Przytrzymaj penisa na rozciągnięciu i puść. Powtarzaj rozciąganie kilkukrotnie a na końcu poobijaj członka o nogi, aby przywrócić krążenie. W przypadku, gdy dostaniesz erekcji, przerwij i odczekaj do zaniknięcia wzwodu a następnie spróbuj ponownie.

Następnym ćwiczeniem jest napinanie mięśnia Kegla, czyli mięśnia odpowiedzialnego za ruszanie penisem. Podczas erekcji, należy napiąć mięsień a następnie po kilku sekundach rozluźnić. Powtarzać tak 30 razy a w miarę nabierania wprawy, zwiększać ilość powtórzeń.

Ostatnim naturalnym sposobem jest ściskanie penisa. W trakcie wzwodu należy chwycić członka całą dłonią i ścisnąć na 20 sekund a następnie puścić. Powtórzyć kilkukrotnie.

Powyższe ćwiczenia nie zastąpią wizyty u specjalisty. Rezultaty objawiają się dopiero po  3-6 miesiącach, bo tyle czasu trzeba poświęcić na ćwiczenia. Powodzenia i nigdy się nie poddawaj!

Ćwiczenia, które zwiększają rozmiar penisa

Istnieje wiele metod na powiększenie męskości, niestety te, które dają szybkie efekty są często ryzykowne i kosztowne. Na szczęście pożądane rezultaty można osiągnąć w mniej inwazyjny sposób. Efekty może nie są natychmiastowe, ale lepsze to niż interwencja chirurgiczna.

Jednym z najprostszych ćwiczeń jest rozciąganie penisa. W trakcie tego ćwiczenia członek powinien być w stanie spoczynku, ewentualnie na pół wzwiedziony. Chwyć żołądź kciukiem a palcami wskazującym, środkowym i serdecznym, z tyłu poniżej żołędzi. Następnie delikatnie rozciągaj penisa, tak by czuć opór, ale nie ból. Tak rozciągniętego członka trzymaj od 15 do 30 sekund a następnie puść. Ćwiczenie powtórz kilkakrotnie. Na końcu wstrząśnij penisem i poobijaj kilkakrotnie żołądź o nogę, aby przywrócić krążenie. Powyższą procedurę powtarzaj kilka razy dziennie. Jeżeli w trakcie ćwiczenia dostaniesz erekcji, przerwij do czasu, aż erekcja zejdzie i spróbuj ponownie. Niestety w przeciwieństwie do operacji, efekt po ćwiczeniach nie jest widoczny natychmiast. Ćwiczenia muszą być wykonywane przez okres od 3 miesięcy do pół roku.

Innym sposobem, który powinien towarzyszyć wcześniejszemu ćwiczeniu jest oblewanie penisa i genitaliów ciepłą wodą pod prysznicem. Taki zabieg pobudza krążenie krwi a to właśnie naczynia krwionośne mają kluczowe znaczenie w powiększaniu penisa. Należy jednak pamiętać, że takie polewanie wodą to tylko dodatek do pierwszego ćwiczenia i należy traktować go w ramach rozgrzewki.

Kolejnym ćwiczeniem jest trening mięśnia Kegla, który odpowiada za ruszanie penisem. W czasie erekcji należy napinać ten mięsień a następnie rozluźniać i tak 30 razy. Z czasem ilość powtórzeń należy powiększać. Ostatnim ćwiczeniem jest ściskanie penisa. W czasie erekcji chwyć penisa całą dłonią i ściśnij go na 20 sekund. To ćwiczenie regularnie powtarzane powinno ulepszyć twoją erekcję. Stosując te metody nie należy się poddawać zbyt szybko, ponieważ efekty będą widoczne po dłuższym czasie regularnego stosowania ćwiczeń. Pamiętaj – bez wysiłku nie ma nic.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*